torsdag den 7. juni 2012

intet navn på titel.

Hej bloggen. Som i kan se har Sharon jo lavet en ny blog, hvilket er helt fint. Det er en super fed blog, hun er kommet i gang med og jeg håber folk har lyst til at følge hende. Jeg skal da ikke ligge skjul på jeg har haft de samme tanker. Synes det kunne være fedt at prøve noget nyt. Da jeg er lidt træt af alt det gamle her. En grund til at jeg ikke er startet er også at jeg ikke har bestemt mig med emne. Kunne godt tænke mig lidt en blog angående mine meninger og følelser, eller lidt en random en. Måske billede blog, hmmmmm.. Der er så mange valg. Jeg tænker mere over det. Så vil jeg lade høre fra mig. Undskyld de triste indlæg fra min side af, men er død træt og de sidste to dage har bare været lort, så glæder mig så meget til weekend i morgen!  
Sov godt derude! Knusssss.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar