torsdag den 14. juni 2012

The time to relax is when you don't have time for it.

hey bloggen. Undskylder jeg ikke har blogget, men er i lidt af et dilemma. Udover jeg har ekstrem mange lektier og afleveringer til inden ferien, som jeg selvfølgelig skal bruge en masse tid på. Så har jeg jo også nogle venner, min hund og familie der skal passes. Jeg kunne jo godt finde tid hvis det var, men mit andet dilemma er at jeg har jo talt om at jeg gerne vil lave en ny blog. Det holder jeg stadig fast i. Jeg kan bare ikke rigtig finde ud af hvad den skal handle om. Jeg vil gerne lave noget med en masse billeder eller en masse tanker, problemet er bare mit kamera ikke dur lige pt. Jeg er så i tvil og indtil jeg finder ud af det. Bliver der nok stille herinde. Især fordi Sharon allerede har fået en ny blog op at køre. Håber i nyder dagene. Snart sommerferie og weekend i morgen. Det jo lige til at holde ud. 
Men sov godt søde mennesker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar